Dimission 2023

Begivenheder

Dimission 2023

Vi kan med stolthed invitere alle studenter og pårørende til dimission af årets studenter årgang 2023 i Aalborg Hallen hos Aalborg Kongres og Kultur Center, Europa Pl. 4 i Aalborg.
Programmet vil blive nærmere udspecificeret, når vi nærmer os, men som altid vil der være taler af rektor, jubilarer og elevrådsforpersonen. Undervejs vil være musikalske indslag og naturligvis vil være overrækkelsen af eksamensbeviset. Dimissionen slutter ca. kl. 12:00. Sørg for at være i god tid og find en plads, da vi starter præcis kl. 10:00.
Vi glæder os til at se jer til dimissionen og til at fejre de nykårede studenter.

OBS: Til orientering er der igen i år DM i Cykling her i Aalborg.
Dette betyder, at P-pladserne foran og bagved Scandic Aalborg City vil være spærret af – der sættes skilte op. Vi har dog fået at vide, at man fredag den 23. juni, kan benytte sig af disse P-pladser, så længe det kun drejer sig om parkering fredag den 23. juni. Lørdag og søndag skal alle biler være væk fra disse områder.