Aalborg Katedralskole søger en ny uddannelseschef/administrationschef

Aalborg Katedralskole søger en ny uddannelseschef/administrationschef

Aalborg Katedralskole er et moderne gymnasium i centrum af Aalborg og med en traditionsrig historie bag sig. Vi vægter høj faglighed, tolerance og demokrati, og vi har en velfungerende udvalgsstruktur med høj grad af involvering af skolens elever og ansatte.

Ledelsen består af rektor og tre uddannelsechefer. Vi er et dynamisk og ambitiøst ledelsesteam, der har et tæt samarbejde omkring ledelsesopgaverne, men samtidig har den enkelte leder sine egne, veldefinerede ansvarsområder.

Vi søger en ny uddannelseschef/administrationschef med særligt ansvar for følgende områder:

• Den overordnede logistiske planlægning af skoleåret og de daglige undervisningsaktiviteter
  • Personaleledelse
  • Kvalitetsarbejde og evaluering
  • Økonomi, løn og personaleforhold

Hertil kommer en række ledelsesopgaver, som teamet fordeler imellem sig.

Vi lægger vægt på, at du:

• har en relevant videregående uddannelse og gerne ledelseserfaring
  • har fokus på elevernes trivsel og deres optimale udbytte af uddannelsen
  • har gode samarbejdsevner og er en stærk kommunikator
  • arbejder systematisk og er løsningsorienteret
  • har en anerkendende og tillidsfuld ledelsesstil
  • er villig til at efteruddanne dig i ledelse

Så hvis du har du lyst til et lederjob, hvor du er med til at sætte rammerne i et aktivt studiemiljø med dygtige medarbejdere, så tilbyder vi en stilling med et stort ansvarsområde i et inspirerende, professionelt og ambitiøst arbejdsmiljø.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse i henhold til relevant overenskomst.

Ansættelsessamtalerne forventes at blive afholdt primo oktober.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til rektor Christian Warming på telefon 96313775, mail cw@katedralskolen.dk

Ansøgning

Ansøgningsfristen er mandag den 20. september kl. 10.00. Ansøgning sendes via Gymnasiejob.dk.