Lektie- og skriveværkstedet er i gang igen!

Lektie- og skriveværkstedet er i gang igen!

​​​​​​​​​Lektie- og skriveværksted starter op mandag d. 5. september 2022. Det vil være åbent hver mandag, tirsdag, onsdag og torsdag kl 14.00 -17.00.

Der vil være en studentermedhjælper til stede, der kan hjælpe med de fleste fællesfag fx dansk, engelsk og matematik.

Her har du mulighed for at sidde på skolen og lave lektier og skriftlige afleveringer uden forstyrrelser.

Skolen kan stille krav om, at du møder op, hvis du en eller flere gange ikke har lavet afleveringerne derhjemme. Det er din lærer, studievejleder eller en uddannelseschef, der kan stille krav herom med én uges varsel.

Lektie- og skriveværkstedet er i mediateket, og der vil altid være kaffe/te og chololade.

Det vil stå på forsiden af Lectio, hvem der sidder i lektie- og skriveværkstedet i løbet af ugen.

Du kan møde følgende studerende i dette skoleår:

Sara: Hun holder sabbatår. Hun kan hjælpe i alle fællesfag og især naturvidenskab (bioteknologi, kemi og matematik)

Jeppe: Han studerer ingeniørvidenskab. Han kan hjælpe i alle fællesfag og især naturvidenskab (fysik, kemi og matematik)

Fie: Hun læser psykologi. Hun kan hjælpe i alle fællesfag og især i engelsk. Derudover hjælper hun også i studieteknik, hvis du fx har brug for hjælp til at strukturere afleveringer eller lave en plan for ugen.

Yunus: Han læser psykologi. Yunus kan hjælpe i alle fællesfag og især i dansk, engelsk og samfundsfag. Derudover hjælper han også i studieteknik, hvis du fx har brug for hjælp til at strukturere afleveringer eller lave en plan for ugen.