Fødselsdagsfest for tidligere og nuværende elever

Begivenheder

Fødselsdagsfest for tidligere og nuværende elever

Vi er glade for endnu engang at invitere til årets største fest på Aalborg Katedralskole, nemlig skolens fødselsdagsfest! Som altid er den åben for både nuværende og tidligere elever fra Aalborg Katedralskole, og vi håber at se rigtig mange af jer.

Som tidligere elev, vil der som noget nyt være et lille arrangement kl. 18:30, før de nuværende elever bliver lukket ind, hvor man kan hygge sammen med sine tidligere klassekammerater og nogle af lærerne. Her vil også være mulighed for at lave et lille indslag på en scene, hvis man fx har lavet en band eller vil optræde med noget andet. Der vil være snacks og salg af drikkevarer.

Klokken 20 åbner dørene for resten af festen, hvor der som altid vil være en række temabarer i E-bygningen, sat op af de nuværende 2.g og 1.hf-klasser. Der vil derudover også være livemusik med optrædener fra Big Bandet, Discobandet og Lærerbandet i kantinen.

Billetten koster 80 kr i forsalg og 120 kr i døren, og vi vil gerne bede især tidligere elever om at skrive deres årgang på billetbestillingen.

Vi ser frem til en fantastisk fest med jer!