Censor

Velkommen som censor på Aalborg Katedralskole.

Censor vil i forbindelse med offentliggørelsen af eksamensplanen modtage et censorbrev samt en oversigt over sin censur her på skolen, hvori der bl.a. findes en tidsplan, holdoversigt samt kontaktoplysninger på eksaminator. Eventuelt supplerende oplysninger fremsendes af eksaminatoren i god tid inden prøvens start

Undervisningsbeskrivelser kan hentes via lectio.dk. Vælg Aalborg Katedralskole og herefter undervisningsbeskrivelser og til sidst det hold, man skal være censor på.

Eksamensspørgsmål der skal offentliggøres på forhånd, findes sidst i undervisningsbeskrivelsen.

Eksamensdagen begynder normalt kl. 8.30, men der er enkelte undtagelser. Eksaminator træffes på lærerværelset.

Skolen serverer formiddagskaffe og frokost.

Parkeringsmulighederne ved skolen er begrænsede. Hvis man finder parkering på skolens område, kan man hente en parkeringstilladelse på kontoret. Der findes anden parkering f.eks. ved Aalborg Kongres og Kultur Center.

Vi glæder os til at se dig på Aalborg Katedralskole. Hvis der er spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på adm@katedralskolen.dk