Underholdningsorkesteret
Kontaktperson Simon Juul Juldgaard

Underholdningsorkesteret

Her er et musiktilbud til dig, der spiller trækblæser, fløjte, stryger, messingblæser eller et andet lidt anderledes instrument.

I underholdningsorkesteret spiller vi både klassisk musik af de store komponister som Beethoven og Tchaikovsky, og musik med et rytmisk islæt som vi selv arrangerer til orkesteret. Det er f.eks. musik fra Disneyfilm, tango, afrikansk musik, pop og meget andet. I løbet af et skoleår spiller vi musik til forskellige skolearrangementer og aktiviteter uden for skolen.

Uanset om du er meget rutineret eller relativt ny på dit instrument, så kom og vær med. Du får noder der passer til det niveau du er på, så der er udfordringer for alle. Det er en fantastisk oplevelse når man spiller mange sammen i et orkester - jo flere, des bedre!

Vi øver en gang om ugen efter skoletid.

Kontaktperson: Musiklærer Simon Juul Hyldgaard

Underholdningsorkestret spiller i Vesterkærets Kirke i Aalborg