Mere information om dimission

Mere information om dimission

Årets dimission for de kommende studenter vil være noget anderledes, grundet Corona-virussen. I stedet for at blive afholdt i Aalborg Kongres og Kultur Center, vil den i stedet blive afholdt på Aalborg Katedralskole, og der vil her kun være adgang for afgangsklasserne.

Dimissionen vil være traditionel med taler, musik og bevisoverrækkelse, men dette vil blive streamet live af Gistrup Film til både klasserne i egne klasselokaler samt ud af huset, så det er muligt for familie og venner at se med hjemmefra. Der vil efterfølgende være adgang til filmen, til hvis man ikke har mulighed for at følge med direkte.

Jubilarer har desværre ikke mulighed for at deltage i dimissionen eller besøge skolen i år.

Programmet og linket til streamingen vil blive offentliggjort ca. en uge før afholdelse. Vi glæder os til at fejre jer!