Forældremøde for 1.a, 1.d, 1.j og 1.k

Begivenheder

Forældremøde for 1.a, 1.d, 1.j og 1.k

Vil du som forælder gerne få et indtryk af, hvordan det er for dit barn (unge menneske) at gå på Aalborg Katedralskole? Så kom til forældremøde i slut-november! Programmet starter i multisalen under G-bygningen (første bygning mod Sankt Jørgens Gade), hvor der er musik, og rektor og studievejleder fortæller lidt om skolen. Herefter vil du blive vist rundt på skolen og bagefter møde klassens andre elever og lærere til et hyggeligt arrangement.
Kom gerne i god tid, da der er begrænset parkering. Man kan evt. parkere ved Aalborg Kongres og Kulturcenter.
Program:
19:30: Velkomst og tale ved rektor Christian Warming samt information fra studievejleder
19:50: Rundvisning
ca. 20:10: Mød klassens elever og lærere og få lidt koldt/varmt at drikke og et stykke kage
ca. 21:45: Tak for i aften!