Mød vores elever

Mød vores elever

Vil du gerne høre lidt om, hvordan Aalborg Katedralskole er at gå på som elev? Nogle af vores elever har snakket med hinanden for at høre, hvorfor de egentlig har valgt at gå på Aalborg Katedralskole. I den kommende tid vil vi offentliggøre nogle interviews, hvor du kan møde nogle af vores elever og høre om, hvorfor de har valgt netop Aalborg Katedralskole og den fagpakke eller studieretning, som de går på.

Du kan finde dem under i sektionen på hjemmesiden om skolen, i afsnittet "livet som elev". Her kan du både møde elever fra nuværende og tidligere årgange og endda også få lov til at følge en elev i en dag i HF og en dag i STX. Rigtig god fornøjelse, og tusind tak til de modige elever, som gerne vil fortælle om deres dejlige skole.

I nedenstående video kan du møde en af vores nuværende elever, Liv fra 2.r (HF), som står ude i vinterkulden og fortæller om, hvorfor hun går på Aalborg Katedralskole, og hvordan det er.