Sidste skoledag for afgangseleverne

Sidste skoledag for afgangseleverne

Tirsdag den 18. maj. Sidste skoledag for afgangseleverne. Hele formiddagen var afsat til den store begivenhed: eleverne mødte udklædte, der var morgenmad, underholdning, nomineringer samt fodboldkamp mellem elever og lærere. Alt var som det plejer – og dog! På grund af Corona blev dagens aktiviteter streamet, og eleverne sad sammen klassevis i hver sit klasseværelse og fulgte dagens program.

Det blev alligevel en rigtig hyggelig formiddag, hvor feststemte og fantasifuldt udklædte elever hyggede sig med hinanden og deres lærere.

Og den traditionelle fodboldkamp mellem elever og lærere (nu med deltagerne klædt i bobler) blev vundet af lærerne med 4-3.

Tilbage er kun at sige: god vind fremover til alle afgangseleverne.

Tilbage er kun at sige: god vind fremover til alle afgangseleverne.

Sidste skoledag med 3.c og rundstykker i klasselokalet
Sidste skoledag. Elever kikker ud ad vinduerne ned i skolegården.
Udklædt elev vinker fra vinduet på sidste skoledag
Lærernes råbekor i skolegården ved sidste skoledag
Sidste skoledag. Fodboldkamp i bobler.