Åbent Hus på Aalborg Katedralskole

Begivenheder

Åbent Hus på Aalborg Katedralskole

Vi glæder os til at se interesserede elever og forældre til åbent hus på Aalborg Katedralskole d. 17. januar kl. 19:30-22:00.

Program for aftenen:
19:30 - 20:15: Velkomst og tale af Rektor Christian Warming, elever og lærere om studieretninger og fagpakker samt elevtale. Undervejs spiller skolens Discoband også.
20:15-22:00: Åben skole, hvor man kan møde og få en uforpligtende snak med Aalborg Katedralskoles elever og lærere rundt på hele skolen.

ASF: Hvis man er interesseret i ASF-klassen på HF, er der åbent hus samme dag, onsdag d. 17/1 kl 18:30-19:30 i lokale A101 (på 1. sal i hovedbygningen).

Der er desværre ikke ret mange parkeringspladser ved Aalborg Katedralskole, så vi henviser til parkeringspladserne ved Gåsepigen samt Aalborg Kongres og Kulturcenters parkeringsplads. Kom derfor i god tid.