Videoer fra Åbent Hus

Videoer fra Åbent Hus

Kunne du ikke være med til Åbent Hus 2024 på Aalborg Katedralskole? Frygt ikke, vi har lavet to videoer, som giver et rigtig fint indtryk af, hvad du kunne opleve d. 17. januar 2024 på skolen. I den første video har vi samlet alle talerne, som du kan se nedenfor. Der er både tale fra rektor Christian Warming, udvalgte elever og lærere samt elevrådsformand Cathrine Nørkær Pedersen fra 3.m. Slutteligt er der et lille nummer fra discobandet:

Efter talerne, var der åben skole, hvor det var muligt at gå rundt på hele skolen og opleve, hvordan det er at gå på Aalborg Katedralskole. Her kunne man møde elever og lærere fra de forskellige uddannelser og studieretninger og høre dem fortælle om deres oplevelser i og udenfor skoletiden. Vi sendte to af vores elever, en fra HF og en fra STX ud til Åben Skole for at snakke med eleverne, og høre dem, hvad de havde at fortælle. Du kan se hele videoen med sammenklip fra turen på nedenstående video:

Rigtig god fornøjelse!