Musikcafé

Musikcafé er et elevstyret initiativ, der giver plads til at udfolde sig kreativt på mange forskellige måder. Til musikcaféen kan man få lov til at stille sig op på en scene og spille, synge, poetryslamme og mange andre ting foran et imødekommende publikum. Caféen giver også eleverne mulighed for at øve op til en deadline eller bare vise noget, de har gået og tumlet med. Den store opbakning fra alle skolens elever gør musikcaféen til et trygt rum, hvor der er plads til alle uanset niveau. Musikcafé Udvalget sørger hver gang for, at multisalen bliver pyntet og preppet klar til koncerter samt at pakke hele molevitten ned igen. De bidrager også med konferencier, der får caféen til at have en glidende og humoristisk overgang mellem hver akt.

Kontaktperson: Mathilde Romny Mellergaard, 3.m