Kattens Keramikklub

På Aalborg Katedralskole har vi en keramikklub. Alle er mere end velkommen! Om du aldrig har prøvet det før, eller er mega dygtig til det med keramik, så kan du komme og være med. Det er hver tirsdag efter skole i 5. modul. Du har mulighed for at blive guidet igennem flere forskellige teknikker, men ellers er der også kreativ frihed til, at skabe lige hvad du har lyst til. Det er ikke en forpligtigelse at komme hver gang. Så det er helt op til dig, om du kommer hver uge, eller en gang i mellem når du har tid og lyst. Vi er bare glade for, at have dig! Det bliver som mange andre klubber afholdt på skolen, og man vil altid kunne se på forsiden af Lectio hvornår og hvor det afholdes. Vi håber på at se dig!

Kontaktperson: Sannie Ebert Jacobsen