Program for dimission 2021

Dimission 2021

Til dimittender og forældre:

Dimissionen finder sted fredag den 25. juni 2021 i Aalborg Kongres- og kulturcenter

Dimissionen holdes af to omgange.

Hver dimittend kan indbyde 2 pårørende til at deltage i arrangementet.

Da der skal afvikles 2 dimissioner efter hinanden, med klargøring imellem, er det meget vigtigt, at deltagere møder i god tid, og at alle er på plads i hallen i god tid inden dimissionen.

Der foretages tjek af Coronapas ved indgangen.

2p, 2r, 2w, 3a, 3e, 3j og 3m deltager i 1. dimission:

Indgangen åbnes kl. 9.10. Tjek af Coronapas foretages inden dørene åbnes til hallen

Alle bedes være på plads i hallen senest kl. 9.25

Dimissionen starter præcis kl. 9.30

Herefter tale ved rektor og uddeling af beviser samt musikindslag og tale ved elevrådsformanden samt meddelelse om legatmodtagere.

Dimissionen 1 slutter kl. 10.30

3b, 3c, 3d, 3k, 3x, 3y og 3z deltager i 2. dimission:

Indgangen åbnes kl. 11.10. Tjek af Coronapas foretages inden dørene åbnes til hallen

Alle bedes være på plads i hallen senest kl. 11.25

Dimissionen starter præcis kl. 11.30

Dimissionen 2 slutter kl. 12.30

Praktiske oplysninger i forbindelse med dimissionen i Aalborg Kongres- og kulturcenter

Dimissionen afholdes efter AKKC’s retningslinjer.

Indgang til AKKC sker via hovedindgangen, som normalt, her vil der være tjek af Coronapas inden man får adgang til Forhallen og Foyeren. AKKC opfordrer til, at man benytter sig af appen ”Coronapas”.

Hvis man tager et foto af sit coronapas skal man også vise ID.

Der er nok stole til at der kan være en tom stol mellem forældrepar.

Efter Dimissionen forlades hallen direkte via dørene ud mod parkeringspladsen, så man ikke bliver blandet med dem der venter i forhallen og foyeren på adgang til 2. dimission.

Da der er begrænset tid til afspritning af stole og fællesarealer efter 1. dimission, vil vi gerne bede om at alle forlader hallen hurtigt efter 1. dimissionens afslutning, og at alle tager programmer og andet med sig.

Vi glæder os til se jer til en festlig dimission.

Christian Warming

rektor

Jubilarer

Jubilarer kan desværre ikke tilbydes at overvære dimissionen i år, dog er jubilarer velkomne til at gå en tur i skolegården. Bygningerne vil ikke være åbne for jubilarer.