Besøg af tidligere landsholdsspiller og beachvolley-landsholdstræner, Peter Lyø

Besøg af tidligere landsholdsspiller og beachvolley-landsholdstræner, Peter Lyø

Vi har masser af idrætsaktiviteter på skolen, herunder frivillig volleyball igennem vores idrætsklub, og i mandags havde 3.g-eleverne med Idræt på B-niveau samt det frivillig volleyhold besøg af Peter Lyø, tidligere landsholdsspiller i volleyball og beachvolley-landstræner. Hallen var proppet med forventningsfulde oplagte elever fra Katten og rummet emmede af gejst og dyb koncentration. Der var en skøn stemning med plads til humoristiske idræts-svinere fra landstræneren og samtlige spillere på banen leverede et helt igennem genialt idrætsfagligt niveau til stor beundring af den gæve store mand fra Sønderborg Idrætshøjskole. Tak til Peter for besøget og til de mange fremmødte elevers for deres respekt, pli og gode spil på banerne.

• IMG 1488
  • IMG 1504