Kattebakken

Aalborg Katedralskoles officielle skoleblad er en af de sejeste, det er statistisk bevist. I skolebladet skriver vi om alt mellem himmel og jord; lige fra hvad her rører sig på skolen, gode råd i diverse brevkasser eller om vores medstuderendes sprøde outfits. Der er plads til det hele i Kattebakken, præcis ligesom på skolen. Som redaktion på Kattebakken modtager vi gerne tips. Alle katte og killinger er velkomne til at deltage; uanset om man vil svare på spørgsmål i brevkassen, komme med en quiz om FN’s verdensmål eller udgive en debat om diverse hændelser i samfundet. Alt man skal gøre er at sende sine ideer afsted til redaktionen: Thea og Hana fra 2.y eller til Laura fra 2.x.

Som redaktion på Kattebakken går vi ikke ind for papirspild, derfor udgives Kattebakken elektronisk på vores facebookside af samme navn.

Vi håber kattene og killingerne vil deltage og være med til at skabe sjov og spas gennem skolebladet. Det er klart et kig værd, og vi sørger for at der er plads til alle her hos os.

Kontaktpersoner: Laura Bøgh Vidmar, 3.x