Musikproduktion
Kontaktperson Simon Juul Hyldgaard

Musikproduktion

I musikproduktion arbejder vi med små computermusikproduktioner i programmet Ableton. Der vil indledningsvist være små opgaver med fokus på at arbejde med forskellige værktøjer i Ableton. Senere i forløbet retter vi fokus på at udarbejde kreative produkter som kan anvendes i forskellige skolesammenhænge. Har du allerede meget erfaring med produktion af musik på computeren, så er det bare en mulighed for at møde andre på skolen med samme interesse som dig selv. Har du ingen erfaring med produktion af musik på computeren kan du også sagtens være med til den indledende del af forløbet. Her bliver du sat i gang på en måde der ikke kræver særlige forudsætninger.

I forbindelse med kurset får du en licens til Ableton Live Lite stillet til rådighed af Ableton.

I musikproduktion mødes vi mandag i 5. modul.

Kontaktperson: Musiklærer Simon Hyldgaard.