Teaterkoncert
Kontaktperson Tom Mortensen

Teaterkoncert

På Aalborg Katedralskole laver vi en teaterkoncert hvert skoleår. Teaterkoncerten er en god chance for skolens elever til at dyrke deres talent og interesse for musik og teaterarbejde. Vi bruger både musikere, sangere, dansere, scenografer, kostumefolk mv, og du har som elev rig mulighed for at bidrage til udviklingen af forestillingen.

Teaterkoncerten er også en enestående lejlighed til at mødes på tværs af klasser og årgange og få et socialt fællesskab med andre elever på skolen. Teaterkoncerten er noget vi selv skaber på baggrund af en ramme, der er udarbejdet af de medvirkende lærere.

Hvert år opstår der derfor et unikt produkt, som vi alle kan tage vores lille del af ansvaret for. De seneste år har titlerne på teaterkoncerterne været ”Gotta have Faith” og ”Et strejf af gas”.

Kontaktperson: Musiklærerne samt Susanne Thomsen (SU)

Klik her for at se glimt fra teaterkoncerten "Et strejf af gas".